1. Internet stranice sadrže informacije o proizvodima koje prodaje Jolismi j.d.o.o.
Podatke od proizvoda preuzimamo od proizvođača. Nastojimo da te informacije budu točne i ažurne, ali se ograđujemo od mogućih pogrešaka u objavljenim informacijama.
2. JOLISMI j.d.o.o. ne preuzima odgovornost niti krivnju za bilo kakve pogreške ili propuste u sadržaju na
internet stranicama, kao ni za točnost objavljenih informacija, odnosno nije odgovorna za povremeno
nefunkcioniranje stranica ili njihovih dijelova.
3. Fotografije i prikazi na ovim stranicama  ne moraju odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi. Neke
fotografije mogu biti tipske za određeni tip proizvoda. Ukoliko dobavljiv proizvod značajno odstupa od
proizvoda traženih karakteristika Jolismi j.d.o.o. će kupca (korisnika) obavijestiti i postupiti prema
dogovoru.
4. Svi proizvodi ponuđeni na ovim stranicama pokriveni su jamstvenim uvjetima proizvođača u trajanju od 12-
24 mjeseci zavisno o artiklu.

5. Ukoliko proizvod značajno odstupa od naručenog, prodavač će telefonski kontaktirati kupca i s njime dogovoriti daljnji tijek narudžbe. Ukoliko je na oglasu jasno istaknuto, da nemožemo u potpunosti ispoštovati naručene boje, smatra se da je kupac pri kupnji unaprijed pristao na taj uvijet, i u tom slučaju ga se ne kontaktira 

6. Ukoliko traženog proizvoda nema na stanju ili je dulji rok isporuke od 3-7 radnih dana, kupac će o tome biti obaviješten SMS porukom 

Uvjeti prodaje

Uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno
reklamacije robe ponuđene na Internet stranicama www.edneberg.hr Prodavatelj proizvoda
ponuđenih u Internet trgovini je Jolismi j.d.o.o., a kupac robe je posjetitelj Internet
stranica koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski obrazac za narudžbu i pošalje
ga Prodavatelju. Roba se naručuje temeljem elektronskog obrasca, putem e-maila, telefona i
porukom na službenoj Facebook stranici trgovine. Proizvode birate iz asortimana Internet
trgovine koji je složen po kategorijama. Po odabiru proizvoda možete kliknuti na njegove
detalje i saznati dodatne karakteristike te ga bolje pogledati, a želite li kupiti, samo kliknete na
košaricu i on će se odmah naći u njoj. U košarici ćete definirati količinu proizvoda, uz
mogućnost odustanka od kupnje. U svakom trenutku vaša je košarica vidljiva i dostupna te
možete mirno nastaviti pregledavati asortiman. Po završetku razgledavanja, vratite se na
košaricu i odaberite “Naruči”. Kupac ispunjava obrazac s osnovnim podacima za način plaćanja
i dostavu odabranih proizvoda. Obavijest o uspješno izvršenoj kupnji stiže na vaš mobilni telefon u obliku SMS poruke 
. Osim elektronskim putem, prodaja proizvoda sa web shopa može se obaviti putem e-
maila: [email protected] telefonskim putem pozivom na telefon +385955495036 
te putem poruke na službenoj Facebook stranici trgovine.

Kupac nema dodatnih troškova uporabe elektroničke komunikacije 

Kao prodavač snosimo potpunu odgovornost za materijalne nedostatke na proizvodu

Sukladno člancima 62.i 63. Zakona o zaštiti potrošača, kupcu se dostavlja račun koji je ujedno i ugovor između kupca i prodavača, te sadrži sve relevantne podatke iz točke 57 Zakona 

Jamstvo

VAŽNA NAPOMENA: UVIJETI JAMSTVA NIKAKO NE UMANJUJU VAŠE PRAVA PROIZAŠLA IZ ZAKONA O OBAVEZNIM ODNOSIMA, I ZAKONA O ZAŠTITI POTROŠAČA

Jolismi j.d.o.o. jamči za kvalitetu i besprijekoran rad proizvoda, ako će se korisnik pridržavati
priloženih naputaka.
Jamstvo počinje vrijediti s danom prodaje, što dokazujete originalnim računom o kupnji
proizvoda. Svaki kvar koji se pojavi unutar 12 mjeseci od kupnje uređaja biti će uklonjen uz
sljedeće uvjete:

  • da je uređaj korišten u kućanstvu, a ne u komercijalne svrhe;
  • uz priloženu potvrdu o datumu (originalni račun) iz koje je vidljivo da je uređaj kupljen od strane naše tvrtke unutar 12 mjeseci prije reklamacije;
  • da kvar nije nastao zbog uporabe uređaja na krivom naponu ili uporabe u suprotnosti s uputama proizvođača o korištenju i instalaciji uređaja, ili kao posljedica nezgode (transport i sl.), vremenskih nepogoda (poplave,udari groma), zbog zloupotrebe, nemarnog ili nestručnog popravka.
  • da proizvod nije mehanički oštećen

Jamstvo se ne odnosi na uobičajeno trošenje materijala, održavanje i zamjenu potrošnih
dijelova proizvoda.
U slučaju da kvar, u jamstvenom roku, nije moguće otkloniti u 45 dana po primitku proizvoda
na popravak, proizvod će biti zamijenjen za novi ili će kupcu biti vraćen uplaćeni iznos.
 
NAPOMENA: Kod proizvoda – auto na akumulator (svi modeli), jamstvo traje u vremenu od 12
mjeseci sukladno uvjetima proizvođača, odnosno 6 mjeseci za bateriju.
Proizvodi korišteni u komercijalne svrhe, te proizvode nastale nesrećom, tj. događajem
uzrokovanim neposrednom, vanjskom i mehaničkom silom garancija se neće primjeniti.
Garancija također nije važeća za štetu na proizvodima nastalima zlonamjerno, požarom,
krađom, neovlaštenom uporabom, potresom ili popolavom.
Popravak izvan jamstvenog roka
Ako je jamstveni rok Vašeg aparata istekao, popravke ćemo izvršiti uz naplatu.
.

Materijalni nedostaci za koje prodavatelj odgovara

(1) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato. 

(2) Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga. 

(3) Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka. 

(4) Ne odgovara se za neznatan materijalni nedostatak

Postojanje nedostataka

(1) Nedostatak postoji: 1) ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet, 2) ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata, 3) ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane, 4) kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti, 5) ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.), 6) ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji, 7) ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu. 

(2) Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor. 
 

Narudžbe/dostava

Narudžbe je moguće izvršiti internetom u bilo koje doba dana ili noći, dakle svakoga dana od
0 do 24 sata, dok ostale oblike narudžbi zaprimamo u uredovno radno vrijeme, odnosno,
radnim danim od 10-14h na navedeni e-mail ili broj telefona. Proizvode iz naše internet
trgovine dostavljamo isključivo na područje Republike Hrvatske putem kurirske službe HP koja

omogućuje najbrži prijenos pošiljke „od vrata do vrata”. Sve narudžbe zaprimljene radnim
danom (ponedjeljak – petak) bit će odmah obrađene, a pošiljka će biti dostavljena najkasnije u
roku 3 radna dana na kopnu odnosno do 5 radnih dana na otocima. Za narudžbe zaprimljene
subotom, nedjeljom i državnim blagdanima prikup pošiljke će biti organiziran prvi sljedeći
radni dan, a pošiljka će biti dostavljena najkasnije u roku 3 radna dana na kopnu odnosno do 5
radnih dana na otocima. Trošak dostave bit će prikazan na vašoj narudžbi i računu, a iznosi 27 Kn za narudžbe do 150,00 Kn i 35 Kn za narudžbe iznad 35 Kn.

Proizvodi kojih više nema na zalihi:
Ispričavamo se zbog neugodnosti koju vam ova činjenica može
prouzročiti. Ako vaš proizvod nemamo na zalihi, kontaktirati ćemo vas i dogovoriti želite li
otkazati narudžbu, djelomično otkazati ili pričekati da proizvod dođe na zalihu, no trudimo se
maksimalno ažurirati web stranicu kako biste odmah znali koji proizvod je odmah dostupan, a
za koji je potrebno čekati do najviše 2 tjedna od narudžbe, o čemu ćemo Vas pravovremeno
obavijestiti.

Uvjeti plaćanja

Trenutni mogući oblici plaćanja su:

  • Pouzećem
  • Virmanskim putem (plaćanje po predračunu)

Pouzećem: Trošak dostave bit će prikazan na vašoj narudžbi i računu, trošak dostave bit će prikazan na vašoj narudžbi i računu, a iznosi 27 Kn za narudžbe do 150,00 Kn i 35 Kn za narudžbe iznad 35 Kn. Vrijedi za sve pakete neovisno o težini za područje cijele Republike
Hrvatske.. Plaćanje po predračunu: može se izvršiti dostavom predračuna na Vašu e-mail
adresu, te Vašom uplatom na naš žiro račun IBAN: HR2423300031113800025. Zagreb.
Sve eventualne bankovne troškove koji mogu nastati prilikom transfera novca, snosi kupac.
Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja. Za izdavanje R1 računa potrebna je napomena kod same
narudžbe, te Jolismi j.d.o.o. kao poduzetnik je u sustavu PDV-a, te su sve cijene na
našem online prodajnom mjestu sa uključenim PDV-om.

Način zaštite povjerljivih podataka:


Izjava o prikupljanju i korištenju osobnih podataka:  Jolismi j.d.o.o. obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/
korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja
prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka,
uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za
marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima
kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Jolismi j.d.o.o. i poslovni
partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Poštarina/otprema

Dostavu svih paketa prodavatelj obavlja brzo i sigurno. Pošiljke dostavljamo koristeći usluge
HP D.D.. Cijena dostave uračunata je u cijenu paketa. Dostava naručenih proizvoda za

Hrvatsku obavlja se po uvjetima opisanim uz svaki proizvod. Prodavatelj započinje proces
organiziranja dostave proizvoda nakon što kupac u potpunosti dovrši naručivanje i kupnju
proizvoda. Prilikom preuzimanja robe dužni ste provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih
reklamirati kurirskom djelatniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj
su vidljiva vanjska oštećenja predmeta. Ukoliko dođe do problema u dostavi i paket se vrati na
adresu pošiljatelja, prodavatelj se obvezuje na povrat uplaćenog iznosa, uz umanjenje za
troškove dostave. Pod problemom u dostavi smatra se sljedeće:

  • adresa je nepostojeća,
  • adresa je postojeća, ali ne i primatelj,
  • primatelj je nedostupan te se paket ne može isporučiti,
  • ukoliko primatelj ne želi preuzeti paket.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi, a ako ni nakon 7 dana od predaje narudžbe ne dobijete
nikakvu obavijest ili isporuku vašeg paketa, dužni ste nas obavijestiti što prije, kako bismo
mogli poduzeti radnje da se vaša pošiljka pronađe ili vam se pošalje zamjenska. Ukoliko ne
preuzmete pošiljku u roku od 7 dana, pošiljka se vraća Prodavatelju.


Podaci o naručitelju/primatelju


Jamčimo za sigurnost i tajnost svih podataka o naručitelj/primatelju. Podaci moraju biti potpuni
i vjerodostojni. Ukoliko dođe do bilo kakvih problema ili nejasnoća molimo da nam se obratite
e-mailom na adresu: [email protected] ili pisanim putem slanjem na adresu
Jolismi j.d.o.o.
Olovska ulica 15
10000 ZAGREB

Izjava o privatnosti


Prodavatelj se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja
samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših
obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima
mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da
se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o
korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za
obavljanje posla. Svi djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite
privatnosti.

Povrat / Reklamacije

Ugovor koji Kupac sklapa Jolismi j.d.o.o. za kupoprodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom robe ili usluge od straneJolismi d.o.o. te izvršenim plaćanjem od strane Kupca, u slučaju da prethodno ne bude raskinut. Ovi Opći uvjeti poslovanja sastavni su dio Ugovora o kupoprodaji između Jolismi j.d.o.o. i Kupca.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača fizička osoba Kupac ovlaštena je jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.

Iznimka od ovog ovlaštenja odnosi se na proizvode za koje čl. 79.  Zakona o zaštiti potrošača isključuje pravo na jednostrani raskid ugovora o čemu će vas prodavač posebno upozoriti u ponudi konkretnog proizvoda. Preporučamo čitati opis proizvoda koji se otvara klikom na proizvod.

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom  linku https://stecajna.hr/form/jednostrani-raskid-ugovora

Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju. 

Vaš zahtjev za zamjenu ispravnog proizvoda (npr. neodgovarajući broj odjeće, neodgovarajuća boja proizvoda)  koji ste kupili smatrat će se jednostranim raskidom, pa Vas molimo da u tom slučaju obavezno se javite na [email protected]


U slučaju jednostranog raskida ugovora  bez zamjene proizvoda, postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača članak 77. mora izvršiti povrat robe bez odgađanja u roku od 14 dana od kada je trgovca obavijestio o svojoj odluci da raskida ugovor, te  snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora. Ukoliko kupac želi može se obratiti Jolismi j.d.o.o.. na info broj ili mail adresu [email protected] radi pribavljanja  obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda od strane prodavača. Prodavač poziva kupca da proizvod zapakira u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora u zakonskom roku od 14 dana.Jolismi j.d.o.o. obavještava kupce da će umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda u odnosu na oštećenje ambalaže odnosno oštećenje proizvoda koje nije uzrokovano provjerom funkcionalnosti proizvoda utvrđivati za svaki vraćeni proizvod pojedinačno te će o utvrđenom obavijestiti kupca nakon primitka vraćenog proizvoda ako postoji potreba za naknadom.

Jolismi j.d.o.o. preporuke vezano za proizvode, preuzimanja proizvoda, postupanje s proizvodom a u vezi s jednostranim raskidom ugovora u zakonskom roku od 14 dana:    

– slika proizvoda‎ prikazuju načelan izgled te način uporabe proizvoda kao i prezentaciju proizvoda kako to predviđa proizvođač. Slika ne prikazuje do detalja konkretan proizvod koji se isporučuje kupcu, stoga Jolismi j.d.o.o. preporuča kupcu da prilikom izbora proizvoda detaljno pregleda karakteristike proizvoda i opis proizvoda koji su navedeni u ponudi na Internet stranici prodavača i dohvaćaju se klikom na proizvod.    
  
– ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte eKupi. Ako Jolismi j.d.o.o. organizira prijevoz robe radi povrata, potrebno je proizvod zapakirati u originalnu ambalažu kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda. 

– ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda. U deklaraciji proizvoda koju dobivate uz proizvod su upute za otvaranje ambalaže bez oštećenja za tehničku robu.    

– pažljivo pregledajte proizvod, njegovu prirodu, obilježja i  funkcionalnost (npr. aktivirajte uređaj na struju ili bateriju, pregledajte funkcionalnost igračke, pažljivo pregledajte knjigu, pregledajte peć ili kamin na način da provjerite otvaraju li se vrata pravilno, odgovara li ispušna cijev otvoru na peći i stoji li peć ili kamin stabilno, provjerite funkcionalnost auto gume i felge s vulkanizerom, pregledajte odgovara li krovna kutija ili nosač  vašem vozilu kod ovlaštenog auto servisa) ali nemojte proizvod koristiti ili njime rukovati ako namjeravate koristiti zakonsko pravo na raskid ugovora, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.  


JOLISMI j.d.o.o. obavještava kupce o specifičnim svojstvima pojedinih proizvoda kao što su: klima uređaji izuzev mobilnih klima uređaja, kamini i peći, kupaonska galanterija, ugradbena rasvjeta, namještaj koji je potrebno sastavljati te printeri, mobiteli, tableti , računala, prijenosna računala, stolna računala, igrače konzole za koje zbog njihovih karakteristika nije moguće provjeriti njihovu funkcionalnost bez rukovanja proizvodom npr. montiranja/stavljanja u funkciju/sastavljanja. Iz tog razloga Jolismi j.d.o.o. i neće biti u mogućnosti izvršiti povrat kupoprodajne cijene (u cijelosti ili djelomično) za ove proizvode u slučaju kada je za povrat naveden razlog: provjera funkcionalnosti jer sama provjera funkcionalnosti umanjuje vrijednost proizvoda time što se stanje proizvoda nepovratno mijenja. 


Jolismi j.d.o.o.. obavještava kupce da su uređaji za profesionalnu upotrebu posebno označeni. Uređaji koji nemaju takvu oznaku nisu predviđeni za profesionalno korištenje i nije ih preporučljivo koristiti u profesionalne svrhe jer takva vrsta kvara nije pokrivena jamstvom te u tom slučaju trošak popravka snosi Kupac. Ukoliko ovlašteni servis utvrdi da se radi o opisanoj vrsti kvara, Jolismi j.d.o.o. neće moći preuzeti odgovornost niti trošak prouzrokovan postupanjem kupca protivno ovoj obavijesti. 

Jolismi j.d.o.o. preporuča kupcima da za proizvode koje je potrebno montirati/pustiti u rad obavezno kontaktira ovlašteni servis jer proizvođači u pravilu osporavaju prava iz jamstva za svaki proizvod koji je neovlašteno montiran/pušten u rad, pa ni Jolismi j.d.o.o. neće moći priznati posljedice.

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Jolismi j.d.o.o.ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda. 
Jolismi j.d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.
    
Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata kupac će primiti u roku od 10 dana putem maila. Povrat novčanih sredstava kupcu bit će izvršen najkasnije u roku od 10 dana od datuma upućivanja obavijesti kupcu.

Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva. Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći u Zakonu o zaštiti potrošača ( Narodne novine 41/2014, 110/2015, 14/2019)

Primjedbe i prigovori


1. Sukladno čl. 10 ZZP, Prodavatelj omogućuje svim Kupcima da svoje pisane prigovore pošalju na adresu e-
pošte: [email protected] ili pisanim putem na adresu: Jolismi j.d.o.o.
ZAGREB, Olovska ulica 15
2. Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će putem e-pošte odgovoriti u roku 14 dana.
Registracijom na našim Internet stranicama i upisom u našu bazu korisnika korisnik/kupac
prihvaća ove uvjete korištenja

Izjava o privatnosti

Tvrtka Jolismi j.d.o.o. (u nastavku „mi“, „nama“, „naš“, itd.) je vlasnik web stranice edenberg.hr („web stranica“). Stvorili smo ovu izjavu o privatnosti kako bismo pokazali da brinemo o privatnosti naših korisnika te kako bismo ih informirali o načinima skupljanja i obrade osobnih podataka na ovoj web stranici.

Molimo vas da ovu Izjavu pročitate pažljivo kako biste saznali kako skupljamo, obrađujemo, štitimo ili na bilo koji drugi način koristimo vaše osobne podatke.

Službenik za zaštitu podataka

Imenovali smo vanjskog suradnika kao službenika za zaštitu podataka kako biste ga mogli kontaktirati radi bilo kakvih pitanja ili pritužbi vezanih uz našu politiku privatnosti ili rukovanje osobnim podacima. Ime i kontaktne informacije našeg službenika za zaštitu podataka su:

Alan Zoubi
[email protected]

Prikupljanje podataka

Osobni podatak jest svaki podatak koji se odnosi na pojedinca čiji je identitet poznat ili se može utvrditi. Pojedinac čiji se identitet može utvrditi jest osoba koja se može identificirati izravno ili neizravno, osobito uz pomoć identifikatora kao što su ime, identifikacijski broj, podaci o lokaciji, mrežni identifikator ili uz pomoć jednog ili više čimbenika svojstvenih za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet tog pojedinca.

Vaše osobne podatke prikupljamo samo kada nam svojom voljom date takve informacije. Podatke o Vama prikupljamo kada ispunite obrazac ili prilikom prijave na newsletter.

Trebali biste imati na umu da se neosobne informacije i podaci mogu automatski prikupljati putem naših Internet servera ili korištenjem „kolačića“. Kliknite ovdje kako biste pročitali našu politiku o kolačićima.

Primjeri informacija o Vašem korištenju stranice uključuju: najposjećenije i najgledanije stranice i poveznice na našoj web stranici, broj ispunjenih obrazaca, vrijeme provedeno na stranici, najpopularnije ključne riječi koji korisnike vode do naše stranice, vaša IP adresa, informacije koje se skupljaju putem kolačića, podaci vašeg uređaja poput postavki hardwarea, sistemske aktivnosti, vrste pretraživača itd.

Obrada podataka

Podatke dobivene o vama koristimo u jednu ili više navedenih svrha:

  • Radi personalizacije Vašeg korisničkog iskustva (prikupljene informacije nam pomažu da bolje odgovorimo na Vaše individualne potrebe);
  • Radi poboljšanja naše web stranice (trajno nastojimo poboljšati ponudu naše web stranice na temelju povratnih informacija koje dobivamo od naših posjetitelja);
  • Radi uspostave primarnog kanala komunikacije s vama;
  • Radi povremenog slanja e-poruka (koje se tiču povremenog primanja vijesti (ako to želite), ažuriranja, informacija o sličnim proizvodima ili uslugama, itd.)

Poveznice s trećim stranama

Na našoj web stranici ne nudimo niti pružamo usluge ili proizvode trećih strana.

Uporaba kolačića

Kako biste saznali kako koristimo kolačiće, pročitajte našu politiku o kolačićima 

Zaštita vaših podataka

Kako bismo zaštitili osobne podatke koje šaljete preko ove web stranice, koristimo fizičke, tehničke i organizacijske mjere sigurnosti. Neprestano nadograđujemo i testiramo našu sigurnosnu tehnologiju. Ograničavamo pristup Vašim osobnim podacima samo onim zaposlenicima koji trebaju znati te informacije kako bi Vam pružili neke koristi ili usluge. Osim toga, educiramo naše zaposlenike o važnosti povjerljivosti podataka te čuvanju privatnosti i zaštiti Vaših podataka.

Pohrana i rok čuvanja podataka

Svi podaci su pohranjeni u bazama podataka i repozitorijima web solutions cloud servera. Pohranjene podatke nećemo prenijeti ili pohraniti u države izvan Europske Unije.

Vaše osobne podatke čuvamo i štitimo za vrijeme trajanja Vašeg poslovnog odnosa s nama. Osobne podatke koje ste nam dali u poslovne ili kontaktne svrhe redovito brišemo nakon 12 mjeseci od dana kad ste nam dali te podatke.

Prava pojedinaca

Ako želite znati posjedujemo li i obrađujemo Vaše osobne podatke, ili ako želite pristupiti osobnim podacima koje imamo o vama, molimo Vas da nas kontaktirate na [email protected]

Također možete zahtijevati informacije o: svrsi obrade podataka, kategorijama osobnih podataka pod obradom; tko je još izvan naše tvrtke primio Vaše osobne podatke od nas; koji je izvor osobnih podataka (ako ih niste izravno dali nama); i kako dugo ćemo čuvati podatke. Imate pravo na ispravak osobnih podataka koje posjedujemo ako su oni netočni. Također možete, uz određene iznimke, zatražiti da izbrišemo Vaše podatke ili prestanemo s njihovom obradom. Možete tražiti da prestanemo koristiti Vaše osobne podatke u svrhe izravnog marketinga. U mnogim državama imate pravo poslati pritužbu nadležnom tijelu za zaštitu podataka ako niste zadovoljni načinom kako postupamo s Vašim osobnim podacima. Ako je tehnički izvedivo, mi ćemo na temelju Vašeg zahtjeva poslati Vam Vaše osobne podatke ili ih prenijeti izravno na drugog voditelja obrade.

Ako nam podnesete zahtjev za slanje Vaših osobnih podataka na [email protected], udovoljit ćemo tom zahtjevu besplatno. Ako ne možemo udovoljiti Vašem zahtjevu u razumnom roku, obavijestit ćemo Vas o datumu kada ćemo udovoljiti zahtjevu. Ako iz nekog razlog na možemo ispuniti Vaš zahtjev, poslat ćemo Vam objašnjenje o tome zašto nismo udovoljili Vašem zahtjevu.

Obavješćivanje o povredi osobnih podataka

U slučaju povrede osobnih podataka obavijestit ćemo Vas i nadležno nadzorno tijelo  porukom e-pošte u roku 72 sata o razmjerima povrede, obuhvaćenim podacima, možebitnom utjecaju na naše usluge i našim planiranim mjerama za osiguranje podataka i ograničenje bilo kakvih štetnih učinaka po pojedince.

Obavijest o povredi Vam nećemo poslati u slučaju:

  • ako postoje tehničke i organizacijske mjere zaštite (poput enkripcije) koje su primijenjene na osobne podatke pogođene povredom osobnih podataka, koje te podatke čine nerazumljiva bilo kojoj osobi koja im nije ovlaštena pristupiti;
  • ako smo poduzeli naknadne mjere kojima se osigurava da više nije vjerojatno da će doći do visokog rizika za prava i slobode pojedinaca;
  • ako bi to iziskivalo nerazmjeran napor ( u tom slučaju ćemo Vas obavijestiti putem sredstava javnog obavješćivanja ili slične jednako djelotvorne mjere).

Povreda osobnih podataka znači povredu sigurnosti koja vodi do nenamjernog ili nezakonitog uništenja, gubitka, izmjene, neautoriziranog otkrivanja ili pristupa osobnim podacima koji se prenose, čuvaju i obrađuju u vezi s nuđenjem naših usluga.

Vaša privola

Korištenjem ove web stranice dajete privolu na ovu politiku privatnosti.

Promjene naše politike privatnosti

U slučaju promjena naše politike privatnosti obavijestit ćemo Vas o tome na ovoj stranici i ažurirati datum izmjene politike privatnosti dolje kako slijedi.

Ova politika privatnosti je zadnji put izmijenjena 28. veljače 2021. godine.

Pravo na pritužbu nadležnom tijelu

U bilo kojem trenutku možete poslati pritužbu nadzornom tijelu u vezi našeg skupljanja i obrade Vaših osobnih podataka. U Republici Hrvatskoj pritužbu možete podnijeti Agenciji za zaštitu osobnih podatka (AZOP)